Visita unitat mòbil del consumidor_19 de juny_
El dia 19 de juny de 2025 de 10:30 a 11:30 hores està programada la visita de la unitat mòbil d'informació a les persones consumidores a Sant Esteve de Palautordera
Dijous dia 19 de juny de 2025 de 10:30 a 11:30 hores rebrem la visita de la unitat mòbil d'informació a les persones consumidores a Sant Esteve de Palautordera, es rebran les consultes a la sala de Plens de l'Ajuntament i Plaça de la Vila de Sant Esteve de Palautordera.
Us recordem que els usuaris que presentin una reclamació al servei de consum, prèviament han d'haver presentat la reclamació directament a la pròpia empresa i esperar un mes de resposta. Aquesta reclamació s'ha de fer en el full oficial reclamació si es fa presencialment a l'establiment, a través del web de l'empresa o si ho fa telefònicament haurà de demanar el número de reclamació. Si passat aquest termini no rep cap resposta o no està d'acord amb aquesta és quan pot adreçar-se als Serveis Públics de Consum. Quan són temes urgents de talls de subministraments, sí que es pot actuar directament però abans ens hem d'assegurar que no sigui un tema de Serveis Socials.
Recordeu que en compres a distància (sobretot per internet) i fora de l'establiment (per exemple quan venen porta a porta o es contacta per telèfon) hi ha 14 dies naturals per exercir el dret de desistiment en que la persona pot desistir del producte o servei contractat (sempre i quan aquest no hagi començat el consum) però ha d'informar a l'empresa fefaentment a través de comunicació via correu electrònic o una altre manera que pugui demostrar que ha desistit del producte contractat.