Canvi d'accés a l'à rea d'emergència
A partir d’avui, l’accés a l’àrea d’emergència es farà amb les targetes noves que s’han anat repartint.
A partir d’avui, 5/11/2025, l’accés a l’àrea d’emergència es farà amb les targetes noves que s’han anat repartint. Qui no la tingui, pot passar a buscar-la a l’ajuntament en horari de 9h a 14h de dilluns a divendres i dimecres de 16h a 18h. Aquest nou sistema ens permetrà tenir un major control de les entrades i del funcionament d’aquest punt de recollida de residus.
Recordem que l’àrea d’emergència substitueix el servei del Porta a Porta per aquells veïns i veïnes que viuen en llocs on no té accés el servei de recollida domèstic, però EN CAP CAS substitueix el servei de la deixalleria. Per tant, NOMÉS s’hi poden portar residus DOMÈSTICS i sempre seguint el reciclatge que s’aplica a tot el poble: fracció orgànica, envasos, vidre, paper/cartró i rebuig.
Moltes gràcies per la vostra col·laboració!