Teatre terapèutic. Taula de Cultura
Un temps i espai per a tu, per connectar amb la teva creativitat i la saviesa del teu cos, emocions i inconscient a través d’activitats de moviment i expressió i dinàmiques de joc-teatre-improvització, en un ambient de respecte.
Són tallers de creixement personal que ajuden a desenvolupar l’espontaneïtat, la creativitat i la consciència i expressió corporal i emocional. Són també una invitació a re-descobrir qui ets i com ets ara, i com voldries i pots arribar a ser, tot explorant nous rols o formes de ser i expressar-se. A més a més, qui vulgui podrà explorar situacions personals amb l’objectiu de trobar de forma grupal noves formes de viure-les, a través de la potent eina del Psicodrama.
No és necessària experiència prèvia.
Per últim, cal tenir en compte que no es tracta d’un curs de tècnica actoral i que no hi haurà representació de final de trimestre.
Si no ho tinguessis clar, pots venir el 1r dia i després decidir si continuar la resta del trimestre. Imprescindible apuntar-s'hi.
Tallers setmanals d’octubre a desembre de 1h 30minuts en horari de matí o tarda. Opcions:
- Dilluns de 9:30h a 11h
- Dilluns de 19h a 20:30h
- Divendres de 9:30h a 11h
Per a informació i inscripcions cal contactar amb Marta Moreno Elías al telèfon 637 923 663
Activitat organitzada per Taula de Cultura