Observin aquests fills de puta

Diumenge, 24 de maig de 2026 de 18:00h a 19:50h

El president d’un dels clubs de futbol més importants del país es reuneix amb el nou president del govern per demanar-li un favor personal: l’aprovació d’una nova llei de protecció i benestar animal que reconegui als dofins com a animals de companyia. A partir d’aquesta delirant proposta, assistirem a una consecució d’esdeveniments que ens revelarà com el poder i la corrupció s’exerceixen a totes les classes i àmbits de la nostra societat. Des de la llotja del Bernabéu fins a la sala d’assaig d’una petita companyia.

És teatre per a públic adult, recomanada a partir de 14 anys, que tot i que es defineixi com a teatre de text combina moments musicals, amb multitud de canvis escenogràfics dinàmics i amb l'aparició de més de 30 personatges que li donen dinamisme i comicitat a l'obra.

Fitxa artística:

  • Autor: Adrián Perea
  • Co-Direcció: Dúo Fàcil i Adrián Perea Nava
  • Intèrprets: Àlex Pereira, Cris Martínez, Francesc Marginet Sensada, Agnès Casals Visús, Abel Reyes Alabart i Marc Tarrida Aribau
  • Espai escènic i disseny de il·luminació: Ona Guilera
  • So: Àlex Polls
  • Vestuari: Jess Sibina
  • Foto: Laia Nogueras
  • Producció executiva: Judit M. Gené
  • Producció: Fundació Joan Brossa-Centre de les Arts Lliures i Dúo Fàcil

Quin cost té:

10 € entrada general i 5 € entrada jove (només venda a taquilla i per a persones menors de 30 anys)

Teatre Pare Casals

Pare Casals, 2 - 08461 Sant Esteve de Palautordera - Barcelona (Catalunya)
Telèfon: 938 480 082
Adreça electrònica: teatre@santestevedepalautordera.cat
Amplieu el mapa
Com arribar-hi
Darrera actualització: 29.04.2026 | 09:59