Observin aquests fills de puta
El president d’un dels clubs de futbol més importants del país es reuneix amb el nou president del govern per demanar-li un favor personal: l’aprovació d’una nova llei de protecció i benestar animal que reconegui als dofins com a animals de companyia. A partir d’aquesta delirant proposta, assistirem a una consecució d’esdeveniments que ens revelarà com el poder i la corrupció s’exerceixen a totes les classes i àmbits de la nostra societat. Des de la llotja del Bernabéu fins a la sala d’assaig d’una petita companyia.
És teatre per a públic adult, recomanada a partir de 14 anys, que tot i que es defineixi com a teatre de text combina moments musicals, amb multitud de canvis escenogràfics dinàmics i amb l'aparició de més de 30 personatges que li donen dinamisme i comicitat a l'obra.
Fitxa artística:
- Autor: Adrián Perea
- Co-Direcció: Dúo Fàcil i Adrián Perea Nava
- Intèrprets: Àlex Pereira, Cris Martínez, Francesc Marginet Sensada, Agnès Casals Visús, Abel Reyes Alabart i Marc Tarrida Aribau
- Espai escènic i disseny de il·luminació: Ona Guilera
- So: Àlex Polls
- Vestuari: Jess Sibina
- Foto: Laia Nogueras
- Producció executiva: Judit M. Gené
- Producció: Fundació Joan Brossa-Centre de les Arts Lliures i Dúo Fàcil
Quin cost té:
10 € entrada general i 5 € entrada jove (només venda a taquilla i per a persones menors de 30 anys)
Darrera actualització: 29.04.2026 | 09:59