20 desembre, 2019 | ||
20:00 | a | 22:00 |
El proper divendres 20 de desembre a les 20h s’oferirà un concert solidari en benefici de la Fundació Magone al Teatre Pare Casals. Allà podreu gaudir de les melodies de Zing – Músiques del món.
Zing emprèn un viatge per Europa, des de la mediterrània, fins a Rússia, assaborint i fent una tria de música de diferents indrets, cultures i tradicions, sempre captivadora per l’essència, l’arranjament i la sonoritat de les peces escollides, en tot moment adaptades al gust de les tres components.
El repertori esdevé un tast que convida a l’emoció melòdica i rítmica, i al gaudi sonor dels instruments que la interpreten, sovint en recintes de caire intimista i recollits, on l’acústica i la ressonància esdevenen òptimes per deixar-se portar amb la sensibilitat i el caràcter, a voltes popular, a voltes tradicional, que suggereix cada tema.
T’hi esperem!
Preu: 8 euros
Informació sobre la Fundació Magone: http://www.fundaciomagone.org/